Strik en blonde

6/27/2014

Strik en blonde

I længere tid har jeg strikket en 1 x 1 m firkant af kid mohair i retstrik på p 8. Det har været en laaaang og sej kamp, da jeg ikke er specielt god til de monotone opgaver. Men VM har hjulpet mig med at nå målet, så nu er jeg kommet til min faktiske årsag til at starte projektet: Jeg er begyndt at strikke en blondekant.
 

Man kan finde blondekante mange steder, hvor man enten begynder med en blondekant, strikker den sidst eller strikker den seperat og så får den syet på bagefter. 
Jeg vælger altid at strikke blonden på, da det giver et pænt finish (og så er der mindre montering). Det kommer nok til at tage lidt tid, men VM varer et par dage mere, så jeg kan nok nå at nyde mit sjal med blondekant og silkebånd trukket igennem hulrækken. 


Etiketter: , , , ,

0 kommentarer:

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start