Boks

3/25/2014

Boks


Jeg kan godt lide at finde inspiration fra andre bloggere. En af mine veninder bad mig se nærmere på "allmomasquilt"s blog. Der faldt jeg over hendes "tutorals" med denne boks. 


Jeg har brugt hele weekenden på at omrokere syværkstedet og fået et nyt skab til mine stoffer. Især det med at få "styr" på mine stoffer, fik mig til at få lyst til at gå i gang med patchwork igen, og her var en boks et projekt stort nok ;)


Jeg valgte at sy to; en til mig og en til min kusine i fødselsdagsgave. Hun kan godt lide babuskaer, så hun skal have den med figurerne. 


Her har i så mine resultater :)


Her er et link til all momas quilt's blog: http://allmomasquilt.blogspot.dk/2010/07/sy-en-boks.html

Etiketter: , , , ,

2 kommentarer:

Klokken 3/25/2014 , Anonymous Anonym sagde ...

Super fine. Får lyst til selv at lave nogle igen :-)

 
Klokken 4/01/2014 , Blogger Unknown sagde ...

http://www.mariesideer.dk/2014/04/quilt-og-sy-din-egen-boks/

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start